דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
תפריט נגישות
תפריט שפות
רכבת ישראל
  • מטיילים עם הרכבת

מוקד שירות לקוחות

 

שעות פעילות
מוקד המידע ושירות הלקוחות פועל ברציפות בימים ובשעות הבאים:
ימים א'-ה': 06:00-24:00.
יום ו': שעון קיץ -  06:00-17:00. שעון חורף: 06:00-15:00.
מוצאי שבת: כמחצית השעה לאחר צאת השבת ועד השעה 24:00.
 
* במהלך חודש אוגוסט ייפעל מוקד שירות הלקוחות בימים א'-ה': 24/7.

 

 

 
דרכי התקשרות
  • צ'אט: מענה אנושי ומהיר. להתחלת שיחה עם נציג לחץ כאן
  • פייסבוק: "רכבת ישראל Online" - מענה אנושי ומהיר בתיבת ה-Inbox בלשונית "שירות לקוחות".
  • SMS - ניתן לשלוח הודעת טקסט לשיחה עם נציג לקוחות אונליין - 08-6831222.
  • טופס פנייה לשירות הלקוחות ופניות הציבור.
  • טלפון - ניתן להתקשר אל מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של רכבת ישראל. בטלפון 08-6831222 או בחיוג מקוצר 5770*.
  • פקס המיועד לליקויי שמיעה - לקויי שמיעה מוזמנים לפנות באמצעות פקס מספר 08-6261693. יש לציין מספר פקס לקבלת המענה.


 

 
עשו זאת בעצמכם! למידע זמין ונגיש ניתן להשתמש בערוצים הבאים
 

לפניה למחלקת פניות הציבור ניתן לפנות דרך דף פניות הציבור
 
תפריט פעולות