דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
תפריט נגישות
רכבת ישראל
  • לתחבורה ציבורית משלימה לחצו כאן

מחלקת פניות הציבור

מחלקת פניות הציבור מטפלת בפניות שהתקבלו מלקוחות הרכבת ומהציבור הרחב באופן ענייני, הוגן ובלתי תלוי.
מחלקת פניות הציבור הינה יחידה עצמאית באגף השירות הכפוף למנכ"ל הרכבת.

 

באילו דרכים ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור?

לפני שליחת הפניה, מומלץ לוודא כי היא מכילה את הפרטים הבאים:
  • שם הפונה.
  • תיאור המקרה.
  • המקום, התאריך והשעה בהם חל המקרה.
  • פרטי הגורמים המעורבים, במידה והיו.
  • כתובת למשלוח דואר.     
  • טלפון נייד או טלפון נוסף.

טופס מקוון
פנייה זו נקלטת ישירות במחשבי המחלקה ואנו שולחים באופן מיידי אישור על קבלת הפנייה אל הכתובת הדוא"ל שצוינה בטופס. לפנייה באמצעות הטופס המקוון לחצו כאן

פקס
פנייה באמצעות פקס שמספרו 077-2324010, בציון כתובתך למשלוח דואר.
אישור קבלת הפנייה יגיע לכתובתך עד 24 שעות (לא כולל ימי שישי-שבת) מרגע קבלת הפנייה.

דואר ישראל
פנייה באמצעות דואר ישראל לכתובת: רכבת ישראל- מחלקת פניות הציבור, תחנת רכבת ת"א סבידור מרכז, ת.ד 18085 תל-אביב, מיקוד 6118002.
אישור קבלת הפנייה יגיע לכתובתך עד 24 שעות (לא כולל ימי שישי-שבת) מרגע קבלת הפנייה.

אופן קבלת פיצוי בגין איחור ליעד כתוצאה מאיחור/ביטול רכבת

מחזיקי כרטיס רב קו:
אנא פנו אלינו באמצעות הטופס המקוון.
יש לבחור בנושא הפנייה: תלונה. יש לציין בפרטי האירוע את מספר כרטיס הרב קו.


מחזיקי כרטיס מגנטי (כרטיס נייר):
לרשותכם עומדות 2 דרכים לקבלת כרטיסי הפיצוי:
  1. פניה למנהל התחנה והצגת כרטיס הנסיעה המקורי. כרטיסי הפיצוי יינתנו במקום.
    ניתן לפנות אל מנהל התחנה לקבלת הפיצוי עד 14 יום ממועד הנסיעה.
  2. מילוי טופס ייעודי ושליחתו למחלקת פניות הציבור, בצירוף כרטיס הנסיעה המקורי.

מידע נוסף אודות זכאות לפיצוי בגין איחור או ביטול רכבת


תפריט פעולות