דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
תפריט נגישות
רכבת ישראל
  • מטיילים עם הרכבת

מחלקת פניות הציבור

מחלקת פניות הציבור מטפלת בפניות שהתקבלו מלקוחות הרכבת ומהציבור הרחב באופן ענייני, הוגן ובלתי תלוי.
מחלקת פניות הציבור הינה יחידה עצמאית באגף השירות הכפוף למנכ"ל הרכבת.

 

באילו דרכים ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור?

לפני שליחת הפניה, מומלץ לוודא כי היא מכילה את הפרטים הבאים:
  • שם הפונה.
  • תיאור המקרה.
  • המקום, התאריך והשעה בהם חל המקרה.
  • פרטי הגורמים המעורבים, במידה והיו.
  • כתובת למשלוח דואר.     
  • טלפון נייד או טלפון נוסף.

טופס מקוון
פנייה זו נקלטת ישירות במחשבי המחלקה ואנו שולחים באופן מיידי אישור על קבלת הפנייה אל הכתובת הדוא"ל שצוינה בטופס. לפנייה באמצעות הטופס המקוון לחצו כאן

פקס
פנייה באמצעות פקס שמספרו 077-2324010, בציון כתובתך למשלוח דואר.
אישור קבלת הפנייה יגיע לכתובתך עד 24 שעות (לא כולל ימי שישי-שבת) מרגע קבלת הפנייה.

דואר ישראל
פנייה באמצעות דואר ישראל לכתובת: רכבת ישראל- מחלקת פניות הציבור, תחנת רכבת ת"א סבידור מרכז, ת.ד 18085 תל-אביב, מיקוד 6118002.
אישור קבלת הפנייה יגיע לכתובתך עד 24 שעות (לא כולל ימי שישי-שבת) מרגע קבלת הפנייה.

תפריט פעולות