Skip Navigation Linksרכבת ישראל > רכישת כרטיס נסיעה באינטרנט

רכישת כרטיס נסיעה באינטרנט

​​​​​שאלות ותשובות

כיצד רוכשים כרטיס נסיעה ברכבת באמצעות האינטרנט?

  • נכנסים לאתר או לאפליקציית רכבת ישראל.

  • מזינים את מספר ת.ז. ואת מספר כרטיס הרב-קו.

  • בוחרים את כרטיס הנסיעה שברצונכם לרכוש.

  • מזינים את פרטי כרטיס האשראי, מקבלים אישור רכישה וחשבונית ישירות לדוא"ל.


כיצד ניתן לבחור את כרטיס הנסיעה המתאים?

כרטיס הנסיעה מותאם לפרופיל האישי בכרטיס הרב-קו הקיים.
במידה וקיימת זכאות להנחות, המחירים מוצגים בהתאם לכך.


כיצד ניתן לממש את כרטיס הנסיעה שנרכש באמצעות האינטרנט?

לביצוע טעינת החוזה, יש לגשת לאחת הקופות בתחנה או למכונת ממכר כרטיסים, החוזה ייטען אוטומטית בעת הנחת הכרטיס במכונה.

  • שימו לב כי יש להמתין עד כ-90 דקות ממועד רכישת כרטיס הנסיעה באינטרנט ועד טעינת כרטיס הנסיעה בכרטיס הרב קו.


רכשתי כרטיס נסיעה תקופתי ולא מימשתי אותו לפני תחילת תוקפו - מה לעשות?

אנו ברכבת ישראל נדאג לזכות אתכם באופן אוטומטי בסכום הרכישה וחשבונית זיכוי תישלח אליכם לדוא"ל בסיום התהליך.


כיצד ניתן להחליף כרטיס נסיעה שנרכש באמצעות האינטרנט ואינו מותאם לצרכי?

  • חוזה כמותי- במידה וכרטיס הנסיעה לא נוצל, יש לגשת לקופה בתחנה ולבקש זיכוי.

  • חוזה תקופתי- ניתן להחליף עד 5 ימים מתחילת תוקף החוזה, יש לפנות למוקד שירות הלקוחות.​


מדוע אין אפשרות לרכישה מתחנות קו העמק?

(בית שאן, עפולה, כפר ברוך/מגדל העמק ויקנעם/כפר יהושע)​​​​​​

מתחנות אלו ניתנת הנחה של 50% ברכישה של כרטיס "כוון אחד" ו- "הלוך ושוב". ההנחה ניתנת אך ורק בעת רכישה מקומית בתחנות אלו ע"ג כרטיס רב-קו אישי (בתחנת יקנעם/כפר יהושע לבעלי פרופיל "כפר יהושע" בלבד).​


מדוע אין אפשרות לרכוש חוזה סטודנט סמסטריאלי/שנתי?

חוזים סמסטריאליים ושנתיים לסטודנטים נמכרים בפרופיל "סטודנט מורחב" בלבד, פרופיל אשר ניתן אך ורק במעמד הרכישה של חוזים אלו.


 

לשאלות נוספות בנוגע לרכישת כרטיסי נסיעה באינטרנט, נשמח לעמוד לרשותכם ב*5770 - (מוקד המידע ושירות הלקוחות פועל ברציפות בימים ובשעות הבאים: ימים א'-ה': 06:00-24:00. יום ו': 06:00-15:00. מוצאי שבת: כמחצית השעה לאחר צאת השבת ועד השעה 24:00).​