אנו עושים מאמצים רבים על מנת להבטיח שהתחנות שלנו תהיינה נקיות, נעימות, וקלות להתמצאות. כדי לוודא עמידה ברמת שירות גבוהה, אנו מבצעים בתחנות בדיקות ובקרות באופן קבוע. אם מצאתם ליקוי כלשהו בתחנה, נשמח שתפנו לאחד מאנשי הצוות בתחנה, או למוקד שירות הלקוחות 5770* (שלוחה 4) או באמצעות הפייסבוק/האתר. אנו נעשה הכל כדי לתקן במהירות המרבית.
בידוק בטחוני
הכניסה לכל התחנות מותנית בבדיקת כבודה אישית. בכניסה לכל תחנות רכבת ישראל מוצבים מאבטחים הפועלים על פי הנחיות משטרת ישראל והם מחויבים בעת הבידוק הביטחוני, לשמירה מרבית על כבודכם וביטחונכם. בשעות העומס בבוקר 06:00-09:00 ואחה"צ 15:00-19:00, עלול להיווצר עומס בעמדות הבידוק. לכן, חשוב שתגיעו לתחנה זמן מה לפני מועד יציאת הרכבת.
מידע בתחנה
תוכלו לקבל מידע בזמן אמת על זמני היציאה של הרכבות, מספרי הרציפים המעודכנים באמצעות השילוט האלקטרוני ומסכי המידע באולם הכניסה בתחנה וכן מידע על שינויים, ביטולים ואיחורים. כמו כן, הקשיבו לכריזה בתחנה, אנו מעדכנים באמצעותה על כניסת רכבות לרציפים ועל שינויים שחלים בזמני הרכבות ובמסלולן .