לקוחות יקרים, 

אנו מודים לכם שתיאמתם עמנו את נסיעתכם.
על מנת שנוכל לספק עבורכם את השירות המיטבי, להלן מספר דגשים:

  • מומלץ להגיע אל התחנה לפחות רבע שעה לפני זמן יציאת הרכבת.
  • עובדינו ממתינים לכם על מנת ללוות אתכם אל הרציף. מומלץ שלא לרדת ללא ליווי.
  • אין באחריות צוות התחנה והדיילים המלווים, לשאת כבודה או חפצים אחרים עבור לקוחות הרכבת. במקרה הצורך, אנא דאגו לסיוע מתאים עבור צרכיכם.
  • על מנת שנוכל לסייע לכם בעלייה ובירידה מהרכבת, יש לשבת בקרון הנגיש לנוסעים עם מוגבלות – הוא הקרון הדרומי.
  • מטעמי בטיחות, אין להטעין סוללות/מצברים של כיסא חשמלי/קלנועית בקרונות הרכבת.
  • ניתן לתאם את נסיעתך באמצעות טופס מקוון באתר הרכבת או באמצעות  שיחת טלפון, במוקד השירות והמידע 5770*, בימים א'-ה' בין השעות 06:00 לחצות.
  • יש להדגיש כי בין השעות 20:00 ועד לשעה 06:00 וכן במוצאי שבתות וחגים, הנכם מתבקשים לתאם את נסיעתכם לפחות שעתיים מראש.
  • קבוצה של נוסעים המבקשים לתאם נסיעה, מתבקשים להודיע לנו כ-24 שעות מראש, על מנת שנוכל להיערך בהתאם.