שעות פעילות מוקד שירות לקוחות​​


מוקד המידע ושירות הלקוחות פועל ברציפות בימים ובשעות הבאי:
ימים א'-ה': 06:00-24:0.
יום ו': שעון קיץ - 06:00-17:00. שעון חורף: 06:00-15:00.
מוצאי שבת: כמחצית השעה לאחר צאת השבת ועד השעה 24:00.


דרכי התקשרות

צ'אט: מענה אנושי ומהיר. להתחלת שיחה עם נציג לחץ כאן
טלפון - ניתן להתקשר אל מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של רכבת ישראל. בטלפון 08-6831222 או בחיוג מקוצר 5770*.
פקס המיועד לליקויי שמיעה - לקויי שמיעה מוזמנים לפנות באמצעות פקס מספר 08-6261693. יש לציין מספר פקס לקבלת המענה.


עשו זאת בעצמכם! למידע זמין ונגיש ניתן להשתמש בערוצים הבאים

​אפליקציית רכבת ישראל - תוכלו ליהנות ממגוון כלים שימושיים: לוח זמנים נגיש ותכנון מסלול בקלות שעון מעורר שיעיר אתכם לפני ההגעה לתחנה חדשות ועדכונים של הרכבת מחשבון תעריפי נסיעה


 טפסים, מידע ושירותים נוספים


לפניה למחלקת פניות הציבור ניתן לפנות דרך דף פניו​ת הציבור