האם קיים מוקד שירות לקוחות עבור משתמשי היישומונים?כן. במוקד שירות הלקוחות של יישומון "התחנה", Moovit ,רב-פס ו-WAY ANY ישמחו לענות לכם על כלל השאלות והצרכים הקשורים ביישומון, בין אם זה תמיכה טכנית או טיפול בתקלות,
מענה על שאלות הנוגעות לחיוב דמי הנסיעה ביישומון או פניות ציבור לגבי שימוש בו. לקבלת מענה על פניות הנוגעות ליישומון התחנה, ניתן לחייג 8787.*
בכל יישומון יופעלו אמצעי פנייה שונים, הכוללים פנייה באמצעות היישומון עצמו, וואטסאפ, צ'אט וכמובן מענה אנושי. תיתכן שונות בין היישומונים מבחינת דרכי הפנייה ויש לעקוב אחר ההסברים ביישומון בו משתמשים. אם לא קיבלתם מענה מספק, תוכלו לפנות לרשות הארצית
לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה באמצעות אתר האינטרנט של משרד התחבורה, או להגיש פניית ציבור ולהתעדכן במצב בירור פניית הציבור במוקד כל-קו במספר 8787*